Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان

در سال مالی گذشته نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به تشکلهای بخش کشاورزی پرداخت شد

پاک سرشت گفت، در سال مالی گذشته ۷۳ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی تسهیلات ۴ درصد و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه 18 درصد جهت حمایت از زنجیره های ارزش بخش و همچنین خرید میوه شب عید به تشکلهای بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

در سال مالی گذشته نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به تشکلهای بخش کشاورزی  پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، غلامرضا پاک سرشت در جلسه کار گروه تخصصی صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان اظهار کرد: این صندوق در سال مالی 99_98 بالغ بر ۶۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته ایم.

وی با اشاره به وضعیت تشکلهای زیرمجموعه صندوق  اظهار کرد: در سال مالی گذشته شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از بخش کشاورزی با ۳۰ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه حدود ۴۶ درصد سرمایه صندوق  را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تعاونی های روستایی با ۱۰۵ تشکل ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه و تشکل های مرغداران با ۱۴ تشکل ۹ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه صندوق را به خود اختصاص داده است.

پاک سرشت ادامه داد: تشکلهای صنایع تبدیلی و غذایی با ۲۰ مورد ۵ میلیارد و یکصد میلیون تومان سرمایه در صندوق دارند و تشکل دامداران با ۲۵ مورد ۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان سرمایه در صندوق دارند.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان  خاطرنشان کرد: تعاونی های تولید روستایی استان با ۱۸ تشکل ۲ میلیاردو ۵۵۴ میلیون تومان و تشکل مرغداران تخمگذار با بیش از یک میلیارد تومان سرمایه در صندوق دارند.

وی تصریح کرد: تشکلهای شیلات و ابزیان، تعاونی مرتعداران و مکانیزاسیون هم بیش از ۸ میلیارد ریال سرمایه در صندوق حمایت دارند.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، معاونین و مدیران ستادی، و سایر اعضای کار گروه در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید