Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

خدمت صادقانه تنها راهکار عمل به سفارش شهدا است

سپری اذعان داشت : گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر یاد آور رشادت وخاطره های عزیزانیست که امروزه همه مردم ایران ، به برکت خونهای پاک شهدا، در آرامش وامنیت زندگی می‌کنند.

خدمت صادقانه تنها راهکار عمل به سفارش شهدا است

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، محمد فرید سپری در  مراسمی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونین و مدیران ستادی جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار کرد :  شهدا جان ومال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون هیچ چشم داشتی برای آزادی  ودفاع از وطن خود به جبهه های حق علیه باطل رفتند.

وی افزود : وظیفه ما امروزه در تمامی طبقات جامعه، حتی مسئولین ومقامهای  بالادست، در مقابل فداکارایهای شهدای جنگ تحمیلی، نباید  تنها شعار باشد، بلکه باید با تمام وجود ادامه راه شهدا باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت : کوچکترین کم کاری در راه خدمت به مردم وملت، یعنی خیانت به خون شهدا،جانبازان،و ایثارگران است.

وی  با اشاره  به جایگاه والای  شهدا در روز جزا، ومقام بلندی که نزد خداوند دارند تأکید کرد : ما وظایف بسیار سنگینی داریم که باید به پاسداشت وحرمت خون شهدا  در شرایط کنونی وبحرانی  اقتصادی  حاکم بر کشور انجام بدهیم ،که پیغمبر اسلام حضرت محمد ( ص)  می فرماید: دو نعمت نزد خداوند بسیار ارزشمند، و مهم است که امت من گاهی آن را فراموش میکنند.

سپری تصریح کرد : «امنیت وسلامتی » دو واژه بسیار مهم و تاکیدی ، که اگر یکی از آنها نباشد دیگری هم بی معناست، و ما معنی واقعی این دو نعمت ارزشمند را مدیون شهدا می دانیم زیرا که آنها برای امنیت کشور جنگیدند تا ما در سلامتی وامنیت کامل زندگی کنیم ونام ایران جاودان و سربلند بماند.

وی با اشاره  به جایگاه جهاد کشاورزی و شهدای جهادگر  در زمان جنگ اظهار داشت : جهاد کشاورزی  و نقش مهم آن در جهت روند و پیشبرد شرایط اقتصادی استان وکشور بسیار مبرم واساسی است و ما نیز، در این بخش موظف هستیم تا وظایف کاری خود را بر اساس الگو و سیره شهدا انجام دهیم و بتوانیم به مردم و کشور  خود خدمت خالصانه و صادقانه ای انجام دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآور شد : طبق مدیریت دقیق، وبرنامه ریزی  شفاف، باید به اهداف تعین شده رسید زیرا که دخالت دشمن ، با پراکندگی شایعه بنام ضعف مدیریت می خواهد مردم را ناامید و انگیزه خدمت به مردم را سلب نماید در حالیکه   ما باید با دقت عمل هر چه بیشتر ، در انجام و وظیفه کاری خود محتاطانه تر  عمل کنیم تا مدیون مردم ، شهدا وخانواده های آنها نباشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید