Iranian Agriculture News Agency

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات کشاورز کارت در کردستان پرداخت شد

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورز کارت در این استان به بهره‌برداران محصولات استراتژیک پرداخت شده است.

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات کشاورز کارت در کردستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، خلیل فعله‌گری، اظهار داشت: این استان از طرح کشاورز کارت سهم ۱۹۶ میلیارد تومانی دارد که تا کنون ۹ درصد از این میزان شامل ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداران پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کشاورزان بهره‌مند از این طرح در کردستان شامل یک هزار و ۳۸ نفر هستند یادآور شد: این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۱۲ ماهه است که به بهره برداران محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی تعلق می‎گیرد.

وی اضافه کرد: هر بهره بردار می‌تواند با توجه سطح اراضی زیر کشت خود ۲ تا ۲۰ میلیون تومان (هر هکتار ۲ میلیون تومان) تنها برای خرید نهاده‌های زراعی (سم و کود) برای خرید از سه هزار پایانه فروش این نهاده‌ها از این تسهیلات بهره‌مند شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه سازمان جهاد کشاورزی افزود: بهره‌برداران این استان برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن از طریق شعب بانک کشاورزی، کشاورز کارت آنان صادر شود.

وی گفت: متقاضیان دریافت کشاورز کارت علاوه بر مراجعه به شعب، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید