Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

۵۶۲ طرح کشاورزی در انتظار دریافت تسهیلات

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۵۶۲ طرح کشاورزی این استان نیازمند دریافت سه هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است.

۵۶۲ طرح کشاورزی در انتظار دریافت تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمدفرید سپری  رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، اظهار کرد: این میزان طرح در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی شامل تولیدات دامی با ۵۳۱ طرح، تولیدات گیاهی با ۹ طرح و صنایع با ۲۲ طرح بوده که با اجرای آنها برای یک هزار و ۴۰۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون سه هزار و ۴۴ طرح برای بهره‌مندی از سه هزار و ۶۳۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به منظور ایجاد پنج هزار و ۷۸۷ فرصت شغلی جدید در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: تا کنون از محل این تسهیلات برای ۲ هزار و ۹۸۲ طرح ۲ هزار و ۳۹۴ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و با استفاده از این فرصت برای چهار هزار و ۵۱۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های با کاربری کشاورزی شامل یک هزار و ۴۵۲ طرح کشاورزی زیر مجموعه جهاد کشاورزی و یک هزار و ۵۳۰ طرح سایر نهادها است یادآور شد: این سازمان ۵۷۳ طرح جدید را برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به کارگروه اشتغال استان و شهرستان‌ها پیشنهاد داده که در صورت تصویب در سامانه کارا ثبت می‌شود.

سپری یادآور شد: این طرح‌ها برای ایجاد یک هزار و ۱۵۹ فرصت شغلی نیازمند سه هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال بوده که شامل ۵۳۹ طرح تولیدات دامی، ۱۴ طرح تولیدات گیاهی، ۱۹ طرح صنایع و یک طرح شیلات است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید