Iranian Agriculture News Agency

مدیرامور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از اولویت کمیسیون‌های ماده 2 و طرح های کشاورزی است

مدیرامور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در راستای اجرای طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری تعداد 42 فقره پرونده به مساحت 713020 مترمربع بررسی و تعیین تکلیف شد.

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از اولویت کمیسیون‌های ماده 2 و طرح های کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان ملکی مدیرامور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در پنجمین جلسه کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی ماده ( 2 )که به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، نماینده استاندار، مدیر امور اراضی، معاون بهبود تولیدات گیاهی، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی و مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی، گفت: به منظور بررسی درخواستهای واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرحهای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در سطح استان  دستورالعمل واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی تعداد 42 فقره پرونده به مساحت 713020 مترمربع بررسی و تعیین تکلیف گردید.

وی افزود : این طرح ها مربوط به درخواستهای واگذاری، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی و تائید قیمت اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرحهای کشاورزی و تولیدی و در شهرستانهای سنندج، کامیاران، بانه، بیجار، دیواندره، مریوان، دهگلان و سقز می باشند که تصمیمات لازم در مورد آنها اخذ شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کردستان گفت :  احداث گلخانه در شهرستان مریوان به مساحت 2750 مترمربع و طرح پرورش مرغ مادر در شهرستان مریوان به مساحت 20000 مترمربع از طرح های تعین تکلیف دراین کمسیون بود.

ملکی یادآور شد : ازدیگر  طرحها ی تعین تکلیف در این جلسه می توان به طرح پرواربندی گوساله در شهرستان سقز به مساحت 1200 مترمربع و طرح گاوداری شیری در شهرستان سنندج به مساحت 1300 مترمربع اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید