Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)؛

طرح جهش تولید ۱۶۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: طبق برآوردهای مشترک این ستاد و وزارت جهاد کشاورزی طرح جهش تولید در دیم‌زارها در چهار استان هدف در سال اول ۱۶۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور خواهد داشت.

طرح جهش تولید ۱۶۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دومین جلسه کمیته اجرایی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان که در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزارشدگفت: طبق برآوردهای مشترک این ستاد و وزارت جهاد کشاورزی طرح جهش تولید در دیم‌زارها در چهار استان هدف تنها در سال اول ۱۶۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور خواهد داشت.

محمدمهدی طالبی اظهار کرد: بدلیل اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح بدنبال حمایت از تولید کنندگان برای سهم آفرینی بیشتر در تامین امنیت غذایی کشور است انتظار می‌رود بدنه کارشناسی جهاد کشاورزی طرح را به سمت و سویی هدایت کنند که در انتهای پنح سال اهداف مورد نظر محقق شود.

وی در پایان افزود: سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید نامگذاری شده و طرح جهش تولید دیم زارها به مناسبت این نامگذاری طی یک تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام برای دستیابی به حداکثر تولید در مزارع کشت شده اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید