Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی کردستان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی کردستان از پرداخت ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی کردستان خبر داد.

پرداخت ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی کردستان

به گزارش ایانا در کردستان، خلیل فعله‌گری معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی کردستان، در یکصد و سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: طی دو سال اخیر از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در استان پرداخت شده است.

 فعله‌گری با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات به ۶۲۷ طرح بخش کشاورزی استان پرداخت شده است، اضافه کرد: این میزان تسهیلات توسط بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از مجموع این طرح ها ۵۱۱ طرح به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان را بانک کشاورزی پرداخت کرده که از این تعداد هم ۹۸ طرح سرمایه ثابت و در زمینه احداث گلخانه و ۸۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هم به ۴۱۳ مورد سرمایه در گردش بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی کردستان افزود: بانک توسعه تعاون هم تسهیلات ۵۳ طرح به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان و پست بانک هم تسهیلات ۶۳ مورد به مبلغ هفت میلیارد و ۳۳۸ میلیون تومان را پرداخت کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید