Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل بانک کشاورزی کردستان

سالانه 90 درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد

مدیرعامل بانک کشاورزی کردستان گفت: سالانه 90 درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد و 10 درصد خارج از بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

سالانه 90 درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، اسعد فهیمی، در دیدار مسوول کمیته امداد کشور با استاندار و جمعی از مسوولان استانی اظهار کرد: بانک کشاورزی در راستای رسالت ذاتی خود حمایت از کسب‌ و کارها و همچنین تولید را به عنوان وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه سالانه 90 درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد و 10 درصد خارج از بخش کشاورزی پرداخت می‌شود، افزود: از محل اشتغال پایدار روستایی حدود 385 میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است که معادل 25 درصد پرداختی‌های سیستم بانکی استان است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود از طریق وزارت تعاون به بانک کشاورزی 40 میلیارد تومان ابلاغ شود که 280 میلیارد ابلاغ شد و کاملا این رقم جذب شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی کردستان اضافه کرد: ارتباط بین کمیته امداد و بانک باید بیشتر شود و شروع طرح نیروگاههای خورشیدی در کردستان اقدام ارزشمندی است که در استان باید تداوم یابد.

فهیمی گفت: از کارهایی که باید برابر رسالت ذاتی تسهیلات آن توسط بانک کشاورزی پرداخت شود طرح باغات است که اعلام آمادگی می‌کنیم و افرادی که از تسهیلات استفاده می‌کنند سه سال تنفس داده می‌شود تا بعد از بهره‌برداری باغات تسهیلات را پرداخت کنند.

وی افزود: سال گذشته با 13 هزار و 346 میلیارد پرداخت کرد و امسال درنظر دارد پرداخت را به 16 هزار میلیارد برساند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با تسهیلات پرداختی شاهد رونق اقتصادی و بخش اشتغال در استان کردستان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید