Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی کردستان:

۵۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد

سپری، رئیس جهاد کشاورزی کردستان گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۵۳۵ میلیارد و ۲ میلیون تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

۵۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمدفرید سپری اظهار داشت: میزان تسهیلات تخصیص داده شده مربوط به کمک بلاعوض آبیاری تحت فشار بند «د»  تبصره ۴ قانون بودجه سال ۹۸ طی شش ماهه امسال ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه  ۶۷۰ نفر به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۱۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بانک ها معرفی شده است، اضافه کرد: در این مدت از محل اعتبار مذکور به ۴۸۷ نفر ۱۸ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت شده که منجر به تثبیت اشتغال ۴۸۷ نفر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به ۱۰۱ نفر از متقاضیان ۱۵ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که موجب ایجاد اشتغال برای ۱۱۴ نفر شده است.

سپری یادآور شد: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون هم طی شش ماهه امسال یک هزار و ۹۳۷ نفر به مبلغ ۱۶۴ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان به بانک ها معرفی و از این تعداد به یک هزار و ۸۱ نفر ۷۸ میلیاردو ۳۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: از دیگر محل‌های تامین اعتبار تسهیلات پرداخت شده بخش کشاورزی در نیمه نخست امسال شامل بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال های ۹۷ و ۹۸، بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ (سرمایه در گردش بدون یارانه ۱۸ درصد)، تسهیلات شرکت های تولید کننده بذور گواهی شده، رونق تولید و تسهیلات حمایتی کرونا است.

رئیس جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: در مجموع همه محل های مذکور تامین اعتبار بخش کشاورزی میزان تسهیلات تخصیص داده شده ۳۱۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

سپری افزود: طی نیمه نخست امسال به ۹ هزار و ۴۰۲ متقاضی ۵۳۵ میلیارد و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت شده که منجر به ایجاد یک هزار و ۱۷۱ شغل و تثبیت هشت هزار و ۷۴۶ شغل شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید