Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دولت:

۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در قروه به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در هفته دولت ۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال در قروه به بهره‌برداری رسید.

۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در قروه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، طرح هایی شامل گازرسانی به یک واحد صنعتی با ۲ میلیارد ریال اعتبار، طرح هادی روستای سنگین آباد با هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریالی بنیاد مسکن و دهیاری، گلخانه سبزی و صیفی روستای وینسار با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن و اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و بهره برداری از سردخانه بالای صفر درجه به ظرفیت ۸۰۰ تن و با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال بود که با حضور خالد جعفری به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان  در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: ۳۸۴ پروژه در قالب ۱۱۲ طرح در بخش اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

خالد جعفری افزود: پروژه های قابل افتتاح  بخش اقتصادی استان در هفته دولت امسال ۳۸۴ پروژه در  قالب ۱۱۲ طرح  و برای اجرای آنها ۴۱۷ میلیارد تومان از منابع مختلف هزینه شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه افتتاح پروژه های اقتصادی استان از امروز از شهرستان قروه آغاز شد، گفت: با افتتاح  این طرح ها برای یک  هزار و ۶۱ نفر شغل  ایجاد و برای یک هزار و ۶۲۰ نفر هم شغل تثبیت می‌شود. 

وی یکی از طرح های مهم شهرستان قروه را اجرای فاز توسعه‌ای معدن طلای ساریگونی قروه با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت  اعلام و یادآور شد: حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای فاز توسعه معدن ساریگونی قروه توسط سرمایه‌گذار خارجی آن انجام شده و برای ۲۰۰ نفر هم اشتغال جدید در این فاز ایجاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید