Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :

ضرورت توجه و اهتمام بیشتر کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری به خسارت دیدگان بخش کشاورزی از ویروس کرونا

فعله گری گفت: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان توجه و اهتمام بیشتری به خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از ویروس کرونا داشته باشد.

ضرورت توجه و اهتمام بیشتر کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری به خسارت دیدگان بخش کشاورزی از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، خلیل فعله گری در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که به  ریاست جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان برگزار شد اظهار کرد :از رسته های تعین شده در سایت کارا بخش کشاورزی آن گونه که انتظار می رود دیده نشده است.

وی افزود : 11رسته  به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان برای هرچه بهتر دیده شدن خسارت دیدگان بخش کشاورزی پیشنهاد شده است که علاوه بر این در ارائه رمز و کد کاربری سایت نیز تغیراتی اعمال شود.

معاون برنامه ریزی و  امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر 3400واحدِ پروانه دار بخش کشاورزی در  استان کردستان وجود دارد.

وی تاکید کرد : باوجود رسته های فراوان بخش کشاورزی که متحمل زیان‌های فراوانی از ویروس کرونا شدند تنها   460 واحد مصوب هیات وزیران شد که انتظار می رود با پیگیری های استانی رسته های بیشتری از کشاورزی استان در این طرح دیده شود.

وی خاطر نشان کرد : از 40هزار میلیارد تومان تخصیصی برای کشور در راستای جبران خسارت از بیماری کرونا بصورت تسهیلات سهم استان کردستان 436 میلیارد تومان است اما سهم جهاد کشاورزی از این مقدار چقدر است؟

فعله گری در پایان خواستار رسیدگی کارگروه به اقساط معوقه در ایام بیماری کرونا در بخش کشاورزی استان شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید