Iranian Agriculture News Agency

در کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی ماده2

62 فقره پرونده به مساحت ۱۱۲۴۱۶۶ متر مربع بررسی و تعیین تکلیف

ملکی گفت: در کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی ماده 2 تعداد 62 فقره پرونده به مساحت ۱۱۲۴۱۶۶ متر مربع بررسی و تعیین تکلیف شد.

62 فقره پرونده به مساحت ۱۱۲۴۱۶۶ متر مربع بررسی و تعیین تکلیف

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، به منظور بررسی درخواست‌های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سطح استان اولین جلسه کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی موضوع ماده ۲ دستورالعمل واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی  در سازمان جهاد کشاورزی برگزار و تعداد ۶۲ فقره پرونده به مساحت ۱۱۲۴۱۶۶ متر مربع بررسی و تعیین تکلیف شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گرستان اظهار کرد: این طرحها مربوط به درخواستهای واگذاری ،تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرحهای کشاورزی و تولیدی در شهرستانهای  سنندج ،کامیاران،بانه،سرواباد، دیواندره ،مریوان،سقز و قروه‌ هستند.

وی با بیان اینکهت صمیمات لازم در مورد این پرونده ها اخذ شده تصریح کرد:   از این طرحها می توان به طرح گوسفند داشتی در شهرستان دیواندره به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و طرح تولید قارچ دکمه ای در شهرستان سنندج به مساحت ۳۵۳۳ متر مربع و پرورش مرغ تخمگذار در شهرستان سنندج به مساحت ۱۱۲۰۰ متر مربع اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید