Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :

نقش پر اهمیت جهاد کشاورزی استان کردستان در انجام فعالیت های فرهنگی

محمد فرید سپری اظهار کرد : جهاد کشاورزی استان کردستان در حوزه زکات که توسط مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان اجرایی می شود تا امروز عملکرد بسیار خوبی به همراه داشته است.

نقش پر اهمیت جهاد کشاورزی استان کردستان در انجام فعالیت های فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمد فرید سپری در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و دیگر اعضای این شورا در 10 خرداد99 برگزار شد اظهار کرد : جهاد کشاورزی استان کردستان در حوزه زکات که توسط  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان  اجرایی می شود تا امروز عملکرد بسیار خوبی به همراه داشته  است.

وی با اشاره به جمله معروف  مولانا که می گوید: درس معلم گر بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را آفزود: نحو عنوان کلامی برای انجام امر به معروف و نهی از منکر باید تخصصی و با لطافت بیان همراه بوده  تا تاثیر گذار باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید  به احادیثی از قرآن درباره امربه معروف و نهی از منکر گفت: باید با اخلاق مداری و استفاده از ظرفیت  کسانی که از جاذبه و تاثیرگذاری لازم را دارند در این راستا استفاده کنند.

وی یادآور شد: جهاد کشاورزی استان کردستان در راستای اجرای اقدامات فرهنگی پیش قدم بوده و کمافی سابق و بیشتر در انجام این ماموریت خطیر اقدام خواهد کرد.

سپری عنوان کرد: جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی  در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است این فعالیت‌ها با انگیزه صورت می‌گیرد و روحیه ‌دهنده بوده و مدیریت و روحیه جهادی را که باعث موفقیت و پیروزی می‌شود، تقویت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی صورت گرفته از سوی این سازمان، ادامه داد: به‌ طور قطع ظرفیت جهاد کشاورزی استان کردستان بیش از این بوده و باید برای رسیدن به اصلی ترین هدف که  خدمت به مردم است و به عنوان  اصلی ترین معروفی  باید در بخش‌های جهاد کشاورزی استان نهادینه شود، مسئولیت پذیری را افزایش داد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، باید یک هم گرایی در جهاد کشاورزی به وجود بیاوریم که به عنوان یک شاخص در تمام ادارات، با کار جهادی در امر به معروف و نهی از منکر یک الگوی کامل باشد به ویژه در رفتار و پاسخگویی مسئولین و کارکنان.

سپری اظهار کرد : در سازمان جهاد کشاورری نگاه ما به واجبات دینی مانند نگاه شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است اگر کار به نحو احسن در مجموعه انجام شود امر به معروف است و اگر کم کاری صورت گیرد منکر انجام شده است. این یک وظیفه ای است که مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان با توجه به تخصصی بودن فعالیت هایش به آن توجه ویژه دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید