Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان:

پیگیر اجرایی شدن بسته‌های حمایتی از هیئت دولت هستیم

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان در جلسه مشترک با مرغداران استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ضرر و زیان حادث شده از بیماری کرونا به بخش طیور استان عنوان کرد: بر مشکلات ایجاد شده در صنعت مرغداری استان به واسطه شیوع ویروس کرونا واقفیم و مسئولین وزارتخانه با جدیت تمام پیگیر مشکلات مرغداران در سطح کشور و اجرایی شدن بسته های حمایتی از هیئت دولت هستند.

پیگیر اجرایی شدن بسته‌های حمایتی از هیئت دولت هستیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمد فرید سپری اذعان کرد: انشاالله هر چه زودتر با موارد درخواستی از جمله بخشودگی هزینه های برق، گاز وآب واحدهای تولیدی به ویژه مرغداری ها، مشکلات موجود در تامین و توزیع نهاده های دامی که خاص استان کردستان نیست و کل صنعت مرغداری کشور با ان درگیر است موافقت شده و مشکلات برطرف شود.

وی افزود:  امیدواریم برای جبران خسارتهای ناشی از ویروس کرونا تسهیلات  در اختیار واحدهای مرغداری قرار گرفته وبا امهال وامهای مرغداران خسارت دیده موافقت شده وانشاالله که در آینده نزدیک اجرایی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: تشکل ها بیش از پیش  وبا تمام توان وجدیت برای ساماندهی و نجات صنعت مرغداری استان پای کار باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید