Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد:

چشم انداز شرکت قارچ کشت اورامان سبز برای تولید 2 هزارو 300تن در سال

اشتغال به کار ۹۰ نفر در این شرکت

رحیمی گفت: با توجه به صادرات محصول شرکت قارچ کشت اورامان سبز به کشور های همسایه و چشم انداز آتی این شرکت در صورت راه اندازی واحد کمپوست، ظرفیت آن به ۲۳۰۰ تن در سال خواهد رسید.

چشم انداز شرکت قارچ کشت اورامان سبز برای تولید 2 هزارو 300تن در سال

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، روزگذشته فرماندار شهرستان سروآباد، مدیر کل استاندارد استان، مدیر جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی و رئیس اداره استاندارد شهرستان از شرکت قارچ کشت اورامان سبز بازدید کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد با اشاره به ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال این واحد، بر ضرورت و راه اندازی واحد تولید کمپوست برای افزایش تولید در سال جهش تولید تاکید کرد.

مدیر عامل این شرکت هم تامین نقدینگی از طریق تسهیلات با بهره کمتر، اخذ مجوز برای واحد تولیدی کمپوست و واحد فرآوری(تولید بلانچ قارچ) را مهمترین مسائل و درخواست مطرح شده دانست.

توکل نصیری اظهار امیدواری کرد وافزود: با حمایت مسئولین، و راه اندازی واحد کمپوست، یکی از بزرگترین تولید کننده قارچ و کمپوست در کشور خواهیم شد.

یوسف باشی فرماندار شهرستان سروآباد هم  در این بازدید با تاکید بر توسعه این شرکت افزود:  مساعدات لازم را از طریق فرمانداری برای رفع مشکلات و اجرای طرح توسعه کارخانه را فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است، شرکت قارچ کشت اورامان سبز در 7 هکتار از اراضی شهرستان سرواباد احداث شده و به صورت مستقیم برای  90 نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید