Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

با 11 طرح اشتغال زایی در ستاد صدور مجوزهای استان کردستان موافقت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تعداد 17 طرح با عنوان‌های مرغداری گوشتی و تخمگذار، گاوداری شیری، پرواربندی گوساله و بره و گوسفند داشتی در این جلسه طرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با اجرای 11 طرح موافقت به عمل آمد.

با 11 طرح اشتغال زایی در ستاد صدور مجوزهای استان کردستان موافقت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، اولین جلسه ستاد هماهنگی صدرو مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی استان  در سال 99 با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، معاون بهبود تولیدات دامی، نماینده اداره کل دامپزشکی استان، رئیس سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و رئیس سازمان نظام مهندسی دامپزشکی استان به منظور تعیین تکلیف 17 طرح اشتغالزایی برگزار شد.

سپری اظهارکرد: تعداد 17 طرح با عنوانهای مرغداری گوشتی و تخمگذار، گاوداری شیری، پرواربندی گوساله و بره و گوسفند داشتی در این جلسه طرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با اجرای 11 طرح موافقت به عمل آمد.

وی افزود:  3 طرح نیز برای ایجاد اصلاحات لازم توسط متقاضی،  به جلسه بعدی موکول و 3 طرح نیز به علت عدم تطابق با قوانین و مقررات مورد موافقط اعضای ستاد قرار نگرفت.

سپری تاکید کرد: کماکان سیاست ما در بخش کشاورزی آسانکاری برای صدور مجوزها لازم  بر اساس قوانین و مقرررات است و به شدت از طرحهای تولیدی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: باید امسال نیز در راستای شعار «جهش تولید» در صدد افزایش تولید محصولات کشاورزی باشیم و درآمد بهره برداران بخش را تا حد ممکن افزایش دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید