Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان

مریوان پیشانی تجارت ایران / توسعه بخش کشاورزی، با صادرات محورکردن محصولات کشاورزی

اسکندری گفت:باتوجه به برخورداری استان کردستان از ظرفیت ظرفیت مرز باشماق و سیرانبند در توسعه بخش کشاورزی، با صادرات محورکردن محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مریوان پیشانی تجارت ایران / توسعه  بخش کشاورزی، با صادرات محورکردن محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان اسکندری در دیدار مدیران سازمان تعاون روستایی و مسئولین اتحادیه‌های تعاونی تولید، دامداران و زنبور داران و اتحادیه تعاونی روستایی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد : نقش تشکلهای بخش کشاورزی در تامین غذا  از مزرعه تا سفره بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود:تشکل های کشاورزی می توانند با تعامل و همکاری با سازمان تعاون روستایی باقدرت فعالیت های خود را منسجم نموده و اقدامات ارزنده ایی را اجرا کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان  گفت:تعاون روستایی با همکاری تشکلهای بخش کشاورزی می توانند در راستای تنظیم بازار، تولید، نامین غذا، تامین کود وارتقای کشاورزی قراردادی همچنین کشتهای فرا سرزمینی برنامه مهندسی شده ای را اجرایی کند.

اسکندری تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات   انجام برنامه های منسجم بازرگاتی کشاورزی و از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار بوده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری های رئیس اسبق سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، انتصاب فرید سپری را انتخابی هوشمندانه و موفق عنوان کرد و اظهار کرد: یکی دیگر از موفقیت های ما حضور مهندس سپری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان است که به دلیل اعتقاد و باور ایشان به تشکلهای کشاورزی وتعانیهای تولید و روستایی و تعاونی زنان و اهمیت دادن به نظام صنفی کشاورزی و اتاق اصناف می توانیم علاوه بر اقدامات محوله از ظرفیت های ویژه صادرات، تامین کود و اقتصادی نمودن کشاورزی در استان بهره برد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید