Iranian Agriculture News Agency

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان

صنعت دامپروری و دامداری کردستان نیاز به توجه جدی دارد

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان به دامپروری پویا و ظرفیت بالای صنعت دامپروری و دامداری استان اشاره کرد و گفت: اگر فقط بتوانیم در حوزه تغذیه در تمام بخش ها کار کنیم تحولات جدی در بخش کشاورزی در استان شاهد خواهیم بود.

صنعت دامپروری و دامداری کردستان نیاز به توجه جدی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، فرید سپری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت‌گذاری در عرصه دیگری را به من عطا کرد و امیدوارم در کنار سایر همکاران بتوانیم با سربلندی در این عرصه خدمت ایفا نقش و منشا خیر و برکت برای مردم استان باشیم.

وی تصریح کرد: سعی خواهم کرد با برنامه‌های خاص و با حمایت و همکاری کل مجموعه درآمد کشاورزان را در سطح قابل قبولی بالا ببریم.

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان افزود: هرچه بتوانیم اقتصاد جامعه را بارورتر کنیم اهداف نظام مقدس اسلامی بیشتر تحقق می‌یابد.

سپری گفت: این پست‌ها همیشگی نیست و پشت سر هر معارفه‌ای، تودیع است و امیدواریم در آن روز سربلند باشیم.

وی از رئیس قبلی سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان فردی خستگی‌ناپذیر و دارای تفکر نام برد و اظهار داشت: همین پشتکار و خستگی‌ناپذیر بودن موجب شد در طول دوران مدیریتی توفیقات بسیار خوبی را در این حوزه برای استان و مجموعه داشته باشند.

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان اضافه کرد: تمام توان خود را برای بهره گیری از توان مجموعه معاونین سازمانی و همچنین مدیران و مسئولان استان و همکاری بانک‌ها و همراهی نخبگان بکار می‌گیرم که بتوانیم اتفاقات خوبی را در این بخش رقم بزنیم.

سپری تصریح کرد: تشکیل تشکل‌ها با حضور نخبگان این حوزه از اقداماتی بود که 2 سال گذشته در مجموعه جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گرفت و این روند را در دوره مدیریتی خود به عنوان یک اولویت بسیار مهم و تاثیرگذار در فرآیند تصمیم گیری و اجرای برنامه ها مد نظر قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی داریم که باید با بهره‌گیری از تمام این بسترها زمینه رونق کشاورزی و اقتصاد و اشتغال را فراهم سازیم.

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان افزود: کردستان انبار غله کشور است باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

سپری به دامپروری پویا و ظرفیت بالای صنعت دامپروری و دامداری استان به عنوان یکی از نکات بسیار مهم در این بخش نام برد و گفت: اگر فقط بتوانیم در حوزه تغذیه در تمام بخش‌ها کار کنیم تحولات جدی در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با وجود این استعدادها که در استان وجود دارد با کشاورزی دانش‌بنیان و مشارکت بخش خصوصی و تشکل‌ها، ظرفیت‌های مزارع دیم و کشاورزی آبی، گلخانه و اصلاح و نوسازی باغات و غیره در ارتقای کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی موثر باشیم.

رئیس جدید سازمان کشاورزی استان کردستان حفظ محیط زیست و اراضی کشاورزی را از دیگر اولویت‌های مهم دانست و گفت: توسعه و ایجاد واحدهای فرآوری و غیره و زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی از مباحث مهم دیگری است که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های بلندی در استان برداریم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید