Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

کردستان انبار غله کشور است

سپری گفت؛ تولیداتی که در غلات داریم و نیز پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی، کردستان را به انبار غله کشور تبدیل کرده است.

کردستان انبار غله کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمد فرید سپری در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های وابسته و پیوسته سازمان برگزارشد، اظهار کرد؛ امیدوارم اعتمادی که مدیریت ارشد استان و وزارت جهاد کشاورزی به بنده کرده اند و مسئولیت سنگینی که بر عهده بنده گذاشته اند بتوانم با همراهی همکاران مجموعه منشا خیری برای استان باشیم.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و تعیین اهداف مشخص، در صدد افزایش درامد بهره برداران بخش خواهیم بود و امیدواریم پتانسیلهای مستعد بخش کشاورزی را تا حد ممکن به فعلیت درآوردیم.

سپری رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی کردستان را خستگی ناپذیر، اهل تفکر و برنامه محور توصیف کرد و افزود در مدیریت جدید هم کماکان اهداف تعیین شده را دنبال خواهیم کرد و با تمام توان در راستای حمایت از بهره برداران بخش تلاش خواهیم کرد.

سپری تصریح کرد؛ در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی استان جامعه نخبگان و تشکلهای بخش را به یاری خواهیم گرفت و از پتانسیل‌های نیروی انسانی با تجربه و دلسوز در مجوعه بیشترین بهره را خواهیم برد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان اذعان کرد؛ کشاورزی دانش بنیان را در مزارع دیم، باغات، آبزی پروری، تولید گوشت قرمز و مرغ، بهره برداری صحیح از منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و... به کار خواهیم بست و در صدد اقتصادی کردن بیش از پیش تولیدات بخش کشاورزی اقدام خواهیم کرد.

در این مراسم محمد فرید سپری با حکم سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد و از زحمات و تلاش چندین ساله خالد جعفری در جهاد کشاورزی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است سپری پیش از این معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان بوده و خالدجعفری هم به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری کردستان منصوب شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید