Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

اهمیت و ضرورت نظارت تعاون روستایی بر عملکردهای اتحادیه و تعاونی های کشاورزی

تعاون روستایی اهرم و بازوی قدرتمند سازمان جهاد کشاورزی

محمد فرید سپری در دیدار مدیران سازمان تعاون روستایی و مسئولین اتحادیه های تعاونی تولید، دامداران و زنبور داران و اتحادیه تعاونی روستایی اظهار کرد : تعاون روستایی اهرم و بازوی قدرتمند سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان است که می تواند با تعامل و همکاری هرچه بیشتر با سازمان اقدامات با ارزشی در بخش کشاورزی به انجام برساند.

اهمیت و ضرورت نظارت تعاون روستایی بر عملکردهای اتحادیه و تعاونی های کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، سپری گفت: بخش خصوصی با محوریت تشکلها و ساز و کارهای علمی و عملی میتواند بخش بزرگی از مشکلات و موانع موجود بر سر راه بخش کشاورزی را مرتفع و با چابکی خاص در جهت تحقق اهداف تولید و اشتغال فعالیت نماید و راه برای توسعه فراهم تر گردد.

وی افزود: بخش خصوصی قطعا می تواند در حوزه های تولید و جذب بازار هدف، بازرگانی و صادرات به موفقیت های چشمگیری برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن اشاره به حمایت مقامات ارشد استانی از بخش کشاورزی به عنوان یک مزیت ویژه شرایط را برای تحقق اهداف کلان کشاورزی میسور نموده است.

وی یادآور شد : شبکه تعاون روستایی نیز به صورت مویرگی در همه حوزه ها نفوذ داشته و به عنوان یک شبکه بازرگانی از  ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی بهره مند است که باید با تبحر و مدیریتی زیرکانه این ظرفیت را مورد استفاده قرارداد و افکار نو و ایده های خلاق باید بیش از پیش در این شبکه به کار گرفته شود.

سپری با تاکید بر برگزاری منظم جلسات هم اندیشی با حضور نخبگان و فعالان تشکل های بخش کشاورزی و تعاون روستایی اظهار داشت: خروجی این جلسات  بارش افکاری را خلق می کند که می تواند ساز و کار مناسبی برای اجرای هر چه بهتر اهداف بخش کشاورزی مهیا و برای بهره برداران موقیت های ویژه ای را فراهم سازد. وی افزود: محصول توت فرنگی برند استان کردستان باید در راس جلسات  بارش افکار قرار گیرد و بتوانیم برای تولید و توسعه تجاری این محصول اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید