Iranian Agriculture News Agency

ارتباط نزدیک و چهره به چهره مردم با مسوولین

میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت :مردم باید در میز ازتباطات رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان
به گزارش  خبرنگار ایانا در استان کردستان میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به مناسبت  چهل و چهارمین دهه مبارک فجر انقلاب بصورت حضوری و تلفنی ضمن اختصاص سه خط مستقیم تلفن برگزار شد  .در این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر سازمان تعاون روستایی، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی ،مدیر امور اراضی سازمان، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر تنظیم بازار، مدیر صنایع تبدیلی ، مدیر امور اداری سازمان و جمعی از مدیران و کارشناسان اگاه به موضوعات مرتبط با فعالیت های جهاد کشاورزی حضور داشتند که بصورت حضوری از ساعت۹صبح تا ساعت۱۳پاسخگوی کلیه مسایل و مشکلات ارباب رجوعان این سازمان بودند
اسکندری گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و دیدار چهره به چهره برای مردمی که موفق به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود نبوده اند آماده خدمت رسانی است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت با توجه به گستردگی حوزه فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی  و مراجعات حضوری مردم ، باید طوری عمل شود که مردم تکریم شوند و مشکلاتشان حل شود .

دکتر پیمان اسکندری هدف از استقرار میز ارتباط مردمی را تکریم، رفع مشکلات مردم، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط به فعالیتهای مرتبط این سازمان دانست و به سوالات و درخواستهای مراجعه کنندگان رسیدگی نمود.

گفتنی است؛ میز خدمت در راستای تعامل و همراهی هرچه بیشتر با مخاطبان، به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنها، برپا شده است‌.

موضوعات مطروحه ارباب رجوعان طی مراجعات، امورات مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و خاک ، امور اراضی خصوصا در حوزه تغییر کاربری تبصره یک ماده یک ، امور دام ،مسایل مرتبط با توزیع کالاهای تنظیم بازار و اعتبارات تبصره ۱۸ بود سه مکان در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان شامل: سالن جلسات سازمان، نمازخانه ساختمان ستاد  و طبقه همکف ساختمان جهت اتاق پاسخگویی ارباب رجوعان تدارک دیده شده بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید