Iranian Agriculture News Agency

فرماندار ویژه شهرستان سقز:

930 میلیون متر مکعب ذخیره سدهای سقز، یک پتانسیل ویژه برای آبی شدن اراضی دیم شهرستان

توان گفت: ذخیره سازی 930 میلیون متر مکعب آب پشت سدهای شهرستان سقز یک پتانسیل وِیژه برای تبدیل اراضی دیم شهرستان به آبی است.

930 میلیون متر مکعب ذخیره سدهای سقز، یک پتانسیل ویژه برای آبی شدن اراضی دیم شهرستان

به گزارش خبرنگار ایانا از  جلسه هماهنگی و هم افزایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز با حضور فرماندار شهرستان سقز ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، معاونین و مدیران سازمان و مدیران دستگاه های وابسته و پیوسته سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در سالن جلسان ساختمان ستاد بر گزار شد.

فرماندار شهرستان سقز با تاکید بر پتانسیل های ویژه بخش کشاورزی شهرستان سقز تصریح کرد: بخش کشاورزی اولویت اصلی ما در شهرستان سقز است و به صورت ویژه سیاست ها و برنامه های توسعه ای این بخش را در شهرستان پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بخش دامپروری شهرستان سقز رتبه دوم استان کردستان را به خود اختصاص داده است افزود: احداث میدان دام زنده در شهرستان سقز یک ضرورت است و با توجه به نزدیکی شهرستان به مرز آزاد شدن صادرات دام زنده به خارج از کشور باید  با همکاری مجموعه جهاد کشاورزی این مهم در شهرستان تحقق یابد.

جعفر توان با بیان اینکه مرز سیران بند شهرستان بانه یک پتانسیل مناسب برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی است اذعان کرد: ایجاد پایانه محصولات کشاورزی در این شهرستان می تواند کمک شایانی به بحث صادرات و ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی استان کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید