Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان کردستان:

کمک به زوار امام حسین از زیارت کربلا کمتر نیست

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در زمان شیوع کرونا خدمت گذاران امام حسین (ع) به علت عدم پذیرایی از زائران ایرانی حسرت می‌خوردند اما امسال برای پذیرایی از زائران ایرانی اشک شوق می‌ریزیم.

کمک به زوار امام حسین از زیارت کربلا کمتر نیست

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، حجت‌الاسلام ورمقانی در جلسه ستاد اربعین اظهار داشت: در تلاش هستیم شیوه پذیرایی را برای زائران به صورت ویژه‌تر فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام ورمقانی گفت: شعار امسال اربعین «انا من حسین» انتخاب شده است که توسط ستاد اربعین کشور به همه شهرها اعلام شده و همکاران گرامی در برنامه‌ها و اقدامات رسانه‌ای خود این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر تسهیل شرایط پیاده روی زائران اربعین گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز مراسم اربعین حسینی، بایستی با روحیه و کار جهادی بتوانیم زمینه را برای سفر سهل و راحت عاشقان حسینی فراهم سازیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان کردستان با تاکید بر وحدت اسلامی عنوان کرد: باید با خدمت رسانی شایسته به زوار  اربعین آقا عبدالله الحسین همبستگی و اتحاد بین شیعه و سنی را به رخ جهانیان بکشیم.

ستاد اربعین با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مسئول ستاد عتبات استان کردستان، تولید کنندگان، اتحادیه ها فروشگاه های زنجیره ای، شرکتهای محصولات بخش کشاورزی و تولید کنندگان برتر استان تشکیل در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان  به منظور هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع کمک رسانی به زایرین اربعین حسینی تشکیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید