Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۵۶ پروژه کشاورزی هفته دولت در کردستان به بهره‌برداری می رسد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۵۶ پروژه با اشتغالزایی با سرمایه گذاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی استان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

۵۶ پروژه کشاورزی هفته دولت در کردستان به بهره‌برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان،  پیمان اسکندری با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مطلوبی برای بیان عملکرد و دستاوردها و همچنین افتتاح پروژه‌ها است، اظهار داشت: در بخش کشاورزی استان ۵۶ پروژه قابل افتتاح برای هفته دولت وجود دارد که با افتتاح این تعداد، ۶۱۷ شغل پایدار ایجاد می شود و برای ۱۰۱ نفر هم تثبیت شغل خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ۱۴ پروژه در زیر بخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۱۴ پروژه در زیربخش آب و خام، ۲۱ پروژه در زیربخش بهبود تولیدات دامی، پنج پروژه در زیربخش بهبود تولیدات گیاهی و ۲ پروژه هم در بخش شیلات و آبزیان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۶ پروژه در شهرستان بانه، پنج پروژه در بیجار، ۱۱ پروژه در دهگلان، ۶ پروژه در دیواندره، چهار پروژه در سروآباد، سه پروژه در سقز، هشت پروژه در سنندج، سه پروژه در قروه، سه پروژه در کامیاران و هفت پروژه هم در مریوان افتتاح می‌شود.

اسکندری اعلام کرد: میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال بوده که از این میزان  یک هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و مابقی آن آورده شخصی و اعتبار مصوب دولتی بوده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت های مختلف از جمله هفته جهاد کشاورزی و هفته دولت در طول سال تعدادی پروژه  در بخش کشاورزی استان افتتاح می شود، گفت: امید می رود با شروع به کار این پروژه ها شاهد رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید