Iranian Agriculture News Agency

کشف کالاهای احتکار شده بیش از ۴۶۰میلیون تومان در شهرستان قروه

مدیر جهاد کشاورزی قروه از کشف محصولات احتکار شده به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیون تومان خبر داد و تأکید کرد که کالاهای اساسی تأمین شده و در سطح بازار در دسترس قرار دارد.

کشف کالاهای احتکار شده  بیش از ۴۶۰میلیون تومان در شهرستان قروه
به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان،  «عبدالله عبدالملکی»در نشست خبری به ارائه گزارشی از اجرای طرح گشت و بازرسی تنظیم بازار در دو مرحله و میزان کشفیات احتکاری و تخلفات صورت گرفته پرداخت.

او مرحله نخست گشت و بارزسی تنظیم بازار را از ابتدای فروردین دانست و گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون 773 فقره بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها 82 پرونده تخلف صنفی تشکیل گشته است.

«وی» ارزش تخلفات صورت گرفته را 3 میلیارد و 717 میلیون و 199 هزار و 999 تومان عنوان کرد و بیشترین مورد تخلفات را مربوط به صنف خبازان دانست.  

مدیر جهادکشاورزی شهرستان قروه با اشاره به مرحله دوم گشت و بازرسی ها همزمان با اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت، افزود: در مرحله دوم که از 18 اردیبهشت آغاز و تا کنون هم ادامه دارد، از 13 فقره پرونده تخلفات صنفی کشف و دو فقره  به دلیل تخلف احتکار منجر به پلمب شدند و در این مرحله هم بیشترین تخلفات مربوط به صنوف خواربار فروشی و خبازی ها بود.   

«عبدالملکی» سپس از کشف محصولات احتکار شده در این مرحله از بازرسی ها خبر داد و تصریح کرد: در این بازرسی ها 30 تن و 600 کیلو شکر، 351 بطری و 52 حلب روغن، ۴۰۸۰ بسته 700 گرمی ماکارونی احتکاری کشف و ضبط شدند.

وی ارزش این محصولات احتکار شده را 476 میلیون و 245 هزار تومان دانست و تأکید کرد که باتوجه به طرح اصلاحات اقتصادی دولت تأمین کالاهای اساسی انجام و در بازار در دسترس قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید