Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۱۰۰ میلیارد تومان در بخش تولید کشاورزی استان کردستان سرمایه‌گذاری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در بخش تولید در دیم‌زارها و توسعه کشاورزی استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در تعطیلات نوروز امسال با همکاری سازمان صمت، بازار نسبتاً آرام‌تری نسبت به سنوات گذشته در کردستان داشتیم به طوری‌که دیگر شاهد صف و ارائه کارت ملی برای تأمین مرغ و برنج نبودیم.

۱۰۰ میلیارد تومان در بخش تولید کشاورزی استان کردستان سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان اسکندری، در نشست هم‌اندیشی مدیران کمیته‌ امداد، صمت و سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و تشکل‌های بخش کشاورزی استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان  با تبریک سال نو و ضرورت تحقق شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: فرمایشات معظم‌له امید زیادی در بین کشاورزان برای تولید بیشتر ایجاد کرده است.

وی توجهات دولت سیزدهم در تعیین نرخ جدید گندم و توجه به بخش کشاورزی را قابل تقدیر خواند و افزود: افزایش قیمت گندم باعث خوشحالی کشاورزان شده و حرکت و مبنایی برای انگیزه تولید بهتر و افزایش بهره‌وری و رسیدن به خودکفایی و خود اتکائی در بحث گندم خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک؛ گندم، جو، ذرت و غیره اشاره کرد و گفت: استان کردستان با تولید یک میلیون تن گندم، 10 درصد گندم کشور را تولید کرده و یکی از قطب‌های اصلی تولید غذا در کشور است و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در راستای تحقق فرمایشات رهبری در استان انجام شده است.

وی از سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در بخش تولید در دیم‌زارها و توسعه کشاورزی استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در تعطیلات نوروز امسال با همکاری سازمان صمت، بازار نسبتاً آرام‌تری نسبت به سنوات گذشته در کردستان داشتیم به طوری‌که دیگر شاهد صف و ارائه کارت ملی برای تأمین مرغ و برنج نبودیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید