Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

۱۰۰ میلیارد تومان در بخش تولید کشاورزی استان کردستان سرمایه‌گذاری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش تولید در دیم‌زارها و توسعه کشاورزی استان خبر داد.

۱۰۰ میلیارد تومان در بخش تولید کشاورزی استان کردستان سرمایه‌گذاری می‌شود
به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، پیمان اسکندری، در نشست هم‌اندیشی مدیران کمیته‌ امداد، صمت و سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و تشکل‌های بخش کشاورزی استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان  با تبریک سال نو و ضرورت تحقق شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: فرمایشات معظم‌له امید زیادی در بین کشاورزان برای تولید بیشتر ایجاد کرده است.

وی توجهات دولت سیزدهم در تعیین نرخ جدید گندم و توجه به بخش کشاورزی را قابل تقدیر خواند و افزود: افزایش قیمت گندم باعث خوشحالی کشاورزان شده و حرکت و مبنایی برای انگیزه تولید بهتر و افزایش بهره‌وری و رسیدن به خودکفایی و خود اتکائی در بحث گندم خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک؛ گندم، جو، ذرت و غیره اشاره کرد و گفت: استان کردستان با تولید یک میلیون تن گندم، 10 درصد گندم کشور را تولید کرده و یکی از قطب‌های اصلی تولید غذا در کشور است و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در راستای تحقق فرمایشات رهبری در استان انجام شده است.

وی از سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در بخش تولید در دیم‌زارها و توسعه کشاورزی استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در تعطیلات نوروز امسال با همکاری سازمان صمت، بازار نسبتاً آرام‌تری نسبت به سنوات گذشته در کردستان داشتیم به طوری‌که دیگر شاهد صف و ارائه کارت ملی برای تأمین مرغ و برنج نبودیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید