Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

آغاز تحویل ادوات کشاورزی طرح جهش تولید در دیم زارهای استان کردستان

عصر روز شنبه هفتم اسفند ماه 1400 طی مراسمی در شهرستان دهگلان ادوات کشاورزی طرح جهش تولید در دیم زارهای استان کردستان تحویل متقاضیان شد.

آغاز تحویل ادوات کشاورزی طرح جهش تولید در دیم زارهای استان کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، عصر روز شنبه هفتم اسفند ماه 1400 طی مراسمی در شهرستان دهگلان ادوات کشاورزی طرح جهش تولید در دیم زارهای استان کردستان تحویل متقاضیان شد.

در این مراسم که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فرماندار شهرستان دهگلان، معاون بهبود تولیدات گیاهی, نماینده بانک ملی استان ، مدیر حوزه سازمان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهگلان، روسای شعب بانک ملی شهرستانهای دهگلان و قروه و جمعی از کشاورزان حضور داشتند تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی درقالب طرح جهش تولید در دیم زار‌های استان به کشاورزان دهگلانی تقدیم شد.

 پیمان اسکندری گفت: شهرستان دهگلان تا کنون رتبه اول این طرح دارد و در این طرح پیشرو بوده است و امروز در این مراسم به تعداد ۲۰ دستگاه از این ادوات و ماشین آلات تقدیم کشاورزان می‌شود.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: طرح جهش تولید در دیمزار‌ها به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و بانک ملی انجام شده است.

پیمان اسکندری افزود: هدف از اجرای این طرح بهره وری و ارتقاء بهره وری در دیمزار‌ها می‌باشد که تولید در این دیم زار‌ها  افزایش می‌یابد.

وی  عنوان کرد: اقدامات انجام شده در این خصوص در چند حوزه همانند بیمه، تسهیلات برای ماشین آلات و ادوات کشاورزی است که به ارزش ۴۱ میلیارد تومان می‌باشد که به صورت ۴ درصد به کشاورزان اعطا شده است.

پیمان اسکندری  از دشت لیلاخ به عنوان ظرفیت مهم کشاورزی نام برد و عنوان داشت ارتقاء بهره وری اقتصادی کردن کشاورزی و تجاری سازی کشاورزی از اهدافیست که دودر دستور کار خود قرار داده و ما نیز به این مهم جامعه عمل خواهیم پوشاند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: امروز در این مراسم به تعداد ۲۰ دستگاه از این ادوات و ماشین آلات تقدیم کشاورزان می‌گردد، همچنین ۶۵ درصد از مزارع تحت پوشش این طرح در شهرستان دهگلان به تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید