Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

اقلام اساسی درایام عید درسطح گسترده دراستان توزیع خواهد شد

اسکندری با تاکید بر اینکه وظایف مجموعه جهاد کشاورزی بسیار گسترده است گفت: تامین کالاهای اساسی به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده و در این راستا برنامه ریزی های لازم برای توزیع مناسب اقلام اساسی در ایام عید انجام شده درسطح گسترده دراستان توزیع خواهد شد.

اقلام اساسی درایام عید درسطح گسترده دراستان توزیع خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، درجلسه وبینار تنظیم بازار برای ایام عید با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونت ها ومدیران دستگاههای وابسته و کلیه روئسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استانها برگزار شد.

وی اذعان کرد: به زودی کمیته نظارت بر تامین کالاهای شب عید، متشکل از تعاون روستایی، مدیرت بازرسی، نماینده استانداری، حراست سازمان و مدیریت توسعه بازرگانی تشکیل خواهد شد و کار نظارت دقیق بر تامین و توزیع اقلام اساسی در استان پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در تولید گوشت مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز است تصریح کرد:  برنامه ریزی برای کالاهای اساسی بخصوص مرغ، گوشت و برنج انجام شده و برای عید به مقدار فراوان در بازار عرضه خواهد شد.

اسکندری افزود: نظارت بر تامین و عرضه سیب زمینی در بازار افزایش خواهد یافت و جلسات مرتبط با آرد و نان به طور منظم برگزار و تدابیر لازم برای تامین نام مردم استان اندیشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت حبوبات در باید با نظارت های مستمر ثابت باشد و کارگروه تنظیم بازار در استانداری کردستان به طور منظم تشکیل وحمایت های لازم برای کنترل بازار انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: در تامین شکر و روغن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تا پایان سال اکثر اقلام اساسی در سامانه بازرگام بارگزاری خواهد شد.

اسکندری تاکید کرد: برای شب عید سطح عرضه اقلام اساسی بخصوص برنج و مرغ و گوشت برای همه شهرستانها به شدت افزایش خواهد یافت و بازار آرامی را پیش رو خواهیم داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید