Iranian Agriculture News Agency

به بهره برداری می رسد؛

116 پروژه کشاورزی در کردستان در ایام الله دهه فجر

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، گفت: ۱۱۶ پروژه کشاورزی با اشتغالزایی ۷۴۳ نفر به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در کردستان افتتاح می‌شود.

116  پروژه کشاورزی  در کردستان در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تغییرات وسیع و گسترده‌ای در این سال‌ها با اجرای پروژه‌های متعدد و اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

وی تامین تجهیزات و امکانات به روز کشاورزی را یکی از مهمترین عوامل توسعه بخش کشاورزی خواند و اضافه کرد: بی شک برای رسیدن به کشاورزی پایدار و دقیق باید تلاش و همت بیشتری انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به پروژه‌های کشاورزی قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: ۱۱۶ پروژه در این بخش آماده افتتاح است که برای به سرانجام رساندن آنها سه هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سپری افزود: ۵۲ پروژه در زیربخش آب و خاک، ۳۴ پروژه در بهبود تولیدات گیاهی، ۱۱ پروژه در بهبود تولیدات دامی، ۱۰ پروژه در بخش منابع طبیعی، هشت پروژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و یک پروژه هم در زیربخش تعاون روستایی در این ایام افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه منجر به تثبیت شغل ۲۳۷ نفر و اشتغال ۷۴۳ نفر شده است، یادآور شد: بیشترین میزان اشتغالزایی مربوط به زیربخش بهبود تولیدات گیاهی با ۵۲۴ نفر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید