Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح آبیاری روستای گندابدر سطح 45 هکتار از اراضی دیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: طرح آبیاری روستای گنداب علیا از روستاهای توابع شهرستان قروه به مرحله اجرا در می آید

اجرای طرح آبیاری روستای گندابدر سطح 45 هکتار از اراضی دیم
به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، در این جلسه که اعضاء شرکت مهندسین مشاور طرح حضور داشتند گزارش کامل طرح به سمع و نظر رییس سازمان رسید. محمد فرید سپری در این جلسه با توجه به اهمیت طرح در راستای ایجاد اشتغال بالغ بر 60 خانوار، گفت: مطالعات محیطی منطقه مورد مطالعه و اجرای طرح بالغ بر یک سال است در دستور کار قرار گرفته که امید است بزودی مراحل اجرایی آن  به انجام برسد

محمد فریدسپری اظهار کرد : طرح آبیاری روستای گنداب شهرستان قروه در سطح 45 هکتار از اراضی دیم این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی از رسیدن به یک وفاق جامع در این طرح خبر داد و  افزود: این منطقه آب مکفی جهت فعالیتهای کشاورزی و باغداری را دارد که این مهم میتواند سهم بسزایی در تولید ایجاد نماید .

رییس  سازمان جهاد کشاورزی توجه به میزان هزینه پروزه و بهره وری طرح را در دستور کار شرکت مهندسین مشاور قرار داد و اظهار داشت: استفاده تلفیقی از لوله های پلی اتیلن و کانال بتنی می تواند هم میزان بهره وری را افزایش دهد و هم هزینه اجرای طرح را کاهش دهد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد  به بهره برداری رسیدن طرح در راستای  کمک به مردم زحمت کش این خطه گامهایی برداریم در راستای رونق تولید و رفع موانع باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید