Iranian Agriculture News Agency

پخت با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایی هاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:پخت به موقع نان و رعایت ساعات کاری و پخت با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایی هاست.

پخت با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایی هاست
 

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، محمد فرید سپری در حاشیه بازدید از نانوایی های سنندج اظهار کرد: گفت‌وگوی صمیمانه و حضور در میان مردم به جهت شنیدن درد دل و خواسته‌های مردمی وظیفه مدیران در تمام سطوح است.

وی افزود: علاوه بر شنیدن مردم نظارت بر کیفیت خدمات مورد نیاز مردم نیز نیازمند حضور میدانی مدیران است و ما مسئولان به عنوان خادمان مردم از این مهم نباید غفلت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان حضور میدانی در نانوایی‌ها را به جهت بازدید و بررسی میدانی از کیفیت پخت، توزیع و رعایت ساعات کاری و با توجه به‌بارش برف سنگین، نان را به‌عنوان قوت اصلی مردم دانست و بیان کرد: پخت به موقع نان و رعایت ساعات کاری و پخت با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایی هاست.

سپری تاکید کرد: پلمب در انتظار نانوایی‌های متخلف که رعایت نمی‌کنند خواهد بود و نظارت بر نانوایی‌های استان کردستان تشدید خواهد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و پایش از نظر کیفیت، وزن تعیین شده و رعایت بهداشت نان در دستور متولیان قرار خواهد گرفت و این مهم به دقت رصد خواهد شد.

شایان ذکر است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان امروز چندین واحد خبازی ( نان لواش، و سنگک)  متخلف بدلیل عدم پخت و عرضه نان  تذکرات کتبی و  برای تعدادی هم که در حال پخت نان بودند  به منظور رضایت مندی مردمی افزایش سهمیه آرد تخصیص داده شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید