Iranian Agriculture News Agency

نظارت و سر کشی از فروشگاه های سموم شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: نظارت و سرکشی از سمفروشی های بخش مرکزی شهرستان سامان با حضور دکتر شبانی مدیر حفظ نباتات، کارشناس حفظ نباتات شهرستان و بازرس صنعت معدن و تجارت شهرستان سامان انجام شد.

نظارت و سر کشی از فروشگاه های سموم شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: نظارت و سرکشی از سمفروشی های بخش مرکزی شهرستان سامان با حضور دکتر شبانی مدیر حفظ نباتات، کارشناس حفظ نباتات شهرستان و بازرس صنعت معدن و تجارت شهرستان سامان انجام شد.

وی اظهار داشت: اخذ پروانه فعالیت، دارا بودن مسئول فنی دارای صلاحیت در فروشگاه سموم، صدور فاکتور برای مشتریان، نصب برچسب قیمت و مشخصات محصول، خودداری از عرضه محصولات تاریخ گذشته، عدم فروش سم قاچاق و تقلبی از شرایط اساسی است که فروشگاه های سموم کشاورزی باید به آنها پایبند باشند و عدم رعایت هریک از این موارد می‌تواند منجر به جلوگیری از فعالیت این فروشگاه ها شود.

وی در پایان گفت: بازرسی و پایش فروشگاه­های عرضه سموم کشاورزی با هدف کاهش آلودگی زیست محیطی و مدیریت صحیح مصرف سموم و کود های شیمیایی در شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید