Iranian Agriculture News Agency

سفر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به همراه معاونین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و رئیس سازمان محیط زیست به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سفر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری ،با اشاره به سفر کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است که امروز عصر این کمیسیون برای اولین بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر اعضای کمیسیون، تعدادی از معاونین وزاری جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به همراه معاونین حضور خواهند داشت و با کشاورزی، دامپروری و محیط زیست استان و همچنین چالش‌های مربوط به این حوزه‌ها آشنا می‌شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پروژه‌هایی در حوزه کشاورزی، دامپروری و آب در استان وجود دارد که با چالش روبه رو هستند و بر روی این مسائل تبادل نظر می‌شود، از امروز در قالب کارگروه هر کدام به چهار نقطه حوزه‌های انتخابی استان یعنی شهرستان شهرکرد، بن، سامان، شهرستان کوهرنگ، کیار، لردگان و بروجن سفر می‌کنند تا از نزدیک با ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌نظیر استان در حوزه کشاورزی، دامپروری و محیط زیست آشنا شوند.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنش‌های آبی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تهدیداتی که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، آب و ... وجود دارد بررسی می‌شود، خصوصاً مشکلات تنش آبی استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

جعفری با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با کشاورزان، دامداران و ...، اظهار داشت: نشست‌هایی برای بررسی بهتر مشکلات مربوط به حوزه کشاورزی، دامپروری و محیط زیست برگزار می‌شود و در روز جمعه یعنی آخرین روز سفر، سندی با حضور همه اعضا کمیسیون و معاونین وزرا تنظیم می‌شود که جنبه اجرایی و عملیاتی دارد و مصوبات آن در هیئت دولت و مجلس پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری در خصوص این سفر به استان، تصریح کرد: امید است با سفر کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به استان چهارمحال و بختیاری بتوان استفاده کامل و بهترین بهره را برای این استان برد، قطعا مصوبات این سفر در رابطه با اجرای پروژه‌ها و تکمیل آن‌ها در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، دامپروری و محیط زیست و تسریع در عملیاتی شدن آ‌ن‌ها خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید