Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مانور رومیزی در حوزه اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل با هدف آمادگی در جهت مقابله با تهدیدات احتمالی در حوزه اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان، مانور رومیزی با حضور مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری، دبیر پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

برگزاری مانور رومیزی در حوزه اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،طهمورث فتاحی دبیر پدافندغیرعامل جهاد کشاورزی  در این مانور که کلیه شهرستانهای استان نیز به صورت برخط و با ارتباط تصویری اینترنتی حضور داشتند، بر اساس سناریوی فرضی طراحی شده یکی از تهدیدات احتمالی در حوزه آبزیان مطرح و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

 فتاحی افزود : در این مانور کلیه اهداف تعیین شده به صورت کامل محقق شده و مانور، موفقیت آمیز بوده است.

گفتنی است؛ قبل از اجرای مانور، شهبازی مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری، فتاحی مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر اسدی مدیرکل دامپزشکی استان و سید مسعود حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل از اهمیت پدافند غیر عامل در همه دستگاههای اجرایی سخن گفتند. همچنین با نمایش گوشه ای از سامانه های برخط دامپزشکی، تدابیر اتخاذ شده به منظور جلوگیری از تهدیدات احتمالی در حوزه های مختلف دامپزشکی توسط مسئولین مربوطه تشریح شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید