Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دولت :

۳۶طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت و نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم ۳۶ طرح در بخش کشاورزی استان با اعتبار ۲۶۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

۳۶طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاءالله ابراهیمی رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد ۳۴ طرح بهره‌برداری و ۲ طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: از طرح‌های قابل افتتاح ۱۸ طرح در بخش آب و خاک، ۱۲ طرح در بخش تولیدات گیاهی، سه طرح در بخش تولیدات دامی و یک طرح در بخش شیلات و آبزیان است که در هفته دولت به بهرداری می‌رسد.

ابراهیمی به کلنگ‌زنی۲طرح کشاورزی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طرح گاوداری صنعتی سیرک شهرستان شهرکرد با ظرفیت سه هزار راس و طرح آبیاری چشمه چپ شهرستان کوهرنگ در سطح ۲۸/۵ هکتار در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری میزان اشتغال این طرح‌ها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم یک‌هزار و ۳۵۵ نفر عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۸۳ خانوار در۴۴روستا از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایانا، هم‌اکنون ۶۷ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات در استان در حوزه کشاوری فعالیت دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید