Iranian Agriculture News Agency

3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری صادر شد

معاون عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کاهش قاچاق دام و افزایش سهولت خدمات‌رسانی به عشایر ۳ هزار کارت تردد برای عشایر استان صادر شده است.

 3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، محسن نادری گفت: شناسایی دامداران و تردد دام عشایر برای عشایری که بر اساس سامانه آماری مرکز ایران پالایش شده‌اند انجام می‌شود.

معاون توسعه عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آبان‌ماه ۹۹ نتایج استخراج شده سرشماری در اختیار ادارات استان قرار گرفته است، افزود: سرشماری عشایر برای جلوگیری از قاچاق دام و شناسایی عشایر انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: یکصد و ۱۵ هزار و ۵۸ نفر عشایر در استان داریم که بالغ بر ۲۲ هزار و ۲۳۹ خانوار بر اساس سرشماری جدید به سبک مبنایی می‌باشد که امکان بروزرسانی آن وجود دارد و آمار بر اساس ۱۴ پایگاه داده بیرون آمده است.

نادری خاطرنشان کرد: برای کسانی که در سامانه عشایر ثبت شده‌اند کارت تردد صادر شده که ملاک هویتی عشایر است و تا کنون برای ۳ هزار خانوار کارت تردد صادر شده است.

معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایر استان عنوان کرد: کارت تردد از قاچاق دام  عشایر جلوگیری می‌کند، خدمات‌رسانی به عشایر را سهولت می‌بخشد و عشایر واقعی از غیرواقعی را متمایز می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید