Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری :

۱۰ هزارتن به ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از واگذاری دو پروژه نیمه تمام بخش کشاورزی خبر داد و اظهار داشت :در راستای واگذاری پروژه های نیمه تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق دو پروژه سردخانه ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه در مراحل واگذاری است که با بهره برداری از طرح های مذکور به ظرفیت سردخانه‌ای استان ۱۰ هزارتن اضافه می‌شود.

۱۰ هزارتن به ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،حسین بهرامی گفت: سیاست های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای پرو‌ژه های مرتبط با توسعه بخش کشاورزی استان به ویژه پروژه های تملک دارایی نیمه تمام است.

وی گفت: این پروژه ها به دلیل کمبود اعتبارات دولتی،سالهای متمادی است که نیمه تمام مانده و امکان تکمیل آنها فراهم نشده است.

بهرامی تصریح کرد: در این راستا واگذاری پروژهای نیمه تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حال پیگیری است و در سال ۱۳۹۹ واگذاری تعدادی از پروژه های از جمله پروژه های نیمه تمام سردخانه های فرادنبه و نافچ در دستور کار قرار گرفته است کلیات واگذاری پروژه های فوق مورد موافقت اعضا کارگروه ماده ۲۷ قرار گرفته است و مرحله تنظیم اسناد جهت فراخوان انتخاب سرمایه گذار دو پروژه مذکور در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با واگذاری دو پروژه مذکور به بخش خصوصی و بهره برداری از دو انبار فوق ،ظرفیت سردخانه ای استان  به میزان ۱۰ هزارتن اضافه می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید