Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته جهاد کشاورزی:

طرح تجهیز اراضی قریه مهدیه به سیستم های نوین آبیاری به بهره برداری رسید

طرح تجهیز ۷۰ هکتار از اراضی قریه مهدیه شهرستان شهرکرد به بهره برداری رسید.

طرح تجهیز اراضی قریه مهدیه به سیستم های نوین آبیاری به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ، در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی،معاون امور اقتصادی استاندار،رییس سازمان جهاد کشاورزی،معاونین ،مدیرکل دامپزشکی، مدیران بخش کشاورزی طرح تجهیز ۷۰ هکتار از اراضی قریه مهدیه شهرستان شهرکرد به بهره برداری رسید

عطاالله ابراهیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه افتتاح این طرح به محدودیت شدید منابع آبی در استان اشاره کرد و افزود:به دلیل بهره برداری غیر اصولی و کشاورزی سنتی سطح منابع زیر زمینی به شدت کاهش یافته است.

ابراهیمی افزود :مدیریت منابع آبی سیاست جهاد کشاورزی است و چهارمحال بختیاری بعد از هرمزگان دومین استان در مدیریت منابع آبی و تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری است.

وی گفت :با بهره برداری از این طرح اشتغال ۱۴ نفر به صورت مستقیم ۷ نفر به صورت غیرمستقیم و بهره مندی۸۰ خانوار فراهم می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :کل اعتبار طرح فوق ۱۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بوده است که از این اعتبار ۱۲ میلیارد ۲۵۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آورده بهره برداران است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید