Iranian Agriculture News Agency

در نشست کارگروه رفع تداخلات شهرستان کیار:

نقشه رقومی پلاک شهر شلمزار جهت عملیاتی شدن مورد بررسی نهایی قرارگرفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت :اخرین نقشه رقومی پلاک شهر شلمزار جهت عملیاتی شدن مورد بررسی نهایی قرارگرفت و در خصوص پلاک های قلعه تک و دستنا و امیراباد و خراجی هم بررسی های لازم برای تهیه و نهایی شدن این پلاک ها برای ارسال به کارگروه استانی انجام شد.

نقشه رقومی پلاک شهر شلمزار جهت عملیاتی شدن مورد بررسی نهایی قرارگرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نشست کارگروه رفع تداخلات شهرستان کیار حضور اعضا کارگروه شهرستانی در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

سعید داودی نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت :اخرین نقشه رقومی پلاک شهر شلمزار جهت عملیاتی شدن مورد بررسی نهایی قرارگرفت و در خصوص پلاک های قلعه تک و دستنا و امیراباد و خراجی هم بررسی های لازم برای تهیه و نهایی شدن این پلاک ها برای ارسال به کارگروه استانی انجام شد.

داودی نیا افزود با توجه به ضرورت رفع تداخلات در پلاک های منطقه سبزکوه .گهرو و تشنیز نیز مصوب گردید این پلاک ها در دستور کار کارگروه در سال جاری قرار گرفته و هماهنگی های لازم با اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد صورت گرفت.

وی  به برگزاری مستمر و طبق جدول زمان بندی جلسات شهرستانی هر سه هفته یکبار و حضور همه اعضا همچنین همکاری لازم اعضا کارگروه از جمله  منابع طبیعی و ثبت اسناد تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید