Iranian Agriculture News Agency

۳۰ کارت شناسایی برای مددکاران مروج افتخاری در بخش کشاورزی سامان صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: برای اولین‌بار با هدف ساماندهی شبکه ترویج در شهرستان سامان ۳۰ کارت شناسایی برای مددکاران و تسهیلگران ترویجی که بصورت افتخاری با جهاد کشاورزی همکاری دارند صادر شده است.

۳۰ کارت شناسایی برای مددکاران مروج افتخاری در بخش کشاورزی سامان صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، احمد زاده گفت: کشاورزان نمونه و پیشرو در مناطق روستایی از طریق شهرستان به مدیریت ترویج سازمان معرفی و پس از طی دوره‌های تخصصی بعنوان مددکار و تسهیلگر  منطقه انتخاب و معرفی می‌شوند.

فرنگیس بهرامی مسئول اداره ترویج شهرستان سامان گفت: مددکار ترویجی به کشاورز روستایی که مورد اعتماد بهره برداران و تولیدکنندگان کشاورزی می باشد، ‌اطلاق می شود که ‌دارای ‌تجربه و مهارت های ‌فنی در بخش کشاورزی بوده‌ و از طریق تعامل با مروجان در نشر دانش فنی با سازمان جهاد کشاورزی مشارکت می‌کند.

وی به  اهداف صدور کارت شناسایی اشاره کرد و افزود : بهره گیری از دانش و توانایی های بومی و محلی نیروهای داوطلب مردم، زمینه سازی و تسریع در ارائه خدمات آموزشی، ترویجی به بهره برداران بخش کشاورزی، تسریع در انتقال یافته های جدید تحقیقاتی و گسترش زمینه دسترسی بیشتر بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و تسریع در ارسال پیام های ضروری در مواقع خاص نظیر خشکسالی، سرمازدگی و... به بهره برداران از اهداف طرح است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید