Iranian Agriculture News Agency

اختصاص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به استان چهارمحال و بختیاری

معاون بهبود تولیدات دامی استان از اختصاص بیش از 9 هزار نهاده دامی به استان خبر داد و افزود :9 هزار و 327 تن نهاده دامی شامل جو ،ذرت و سویا صرفا برا دامداران پرورش گاو شیری دارای پروانه بهره برداری صنعتی به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

اختصاص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،سام مردانی اظهار کرد: ملاک تخصیص نهاده کل دام موجود در واحدهای پروش گاو شیری است و به میزان روزانه 1/4 کیلوگرم جو ،2/7 کیلو گرم ذرت و 1/3 کیلوگرم  کنجاله سویا محاسبه شده است.

وی گفت  : از این میزان 2 هزارو 418 تن جو ،4 هزارو 646 تن ذرت و 2 هزار 245 تن سویا اختصاص داده شده است که پس از بارگذاری در سامانه بازارگاه بین شهرستان ده گانه های استان توزیع خواهد شد.

سام مردانی به تشدید نظارت بر توزیع نهاده های دامی در استان اشاره کرد و گفت :توسط کمیته رصد تشدید نظارت بر توزیع نهاده های دامی در شهرستان های ده گانه استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع نهاده های مرغداران استان توسط سامانه بازارگاه صورت گرفته است افزود:از آبان ۹۹ توزیع نهاده مرغداران استان از طریق سامانه بازارگاه صورت گرفته است ودر آینده نزدیک نهاده دامداران و سایر ماکیان  از طریق این سامانه توزیع میشود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید