Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی خبر داد:

تامین گوشت مورد نیاز ماه مبارک رمضان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت :ذخایر موجود گوشت مرغ جوابگوی نیاز مردم استان در ماه رمضان است و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

تامین گوشت مورد نیاز ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واحدهای مرغداری استان مشکلی در خصوص تامین نهاده‌های طیور ندارند، خاطر نشان کرد: ۱۰۰ درصد نیاز استان به نهاده‌های طیور با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین و در اختیار واحدها قرار داده شده است.

سام مردانی  گفت: ۲ میلیون مرغ از جوجه یک روزه تا مرغ آماده کشتار در مرغداری‌های استان وجود دارد و مشکلی در خصوص تامین این محصول پروتئینی در استان وجود ندارد.

مردانی افزود: در اسفندماه پارسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شد و در فروردین‌ماه امسال نیز بخش قابل توجهی جوجه‌ریزی شده به طوری که نیاز روزانه استان به گوشت مرغ تامین است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی نیاز روزانه استان به گوشت مرغ را ۸۰ تن اعلام کرد و گفت: در تعطیلات عید نوروز با شیفت‌بندی کشتارگاه‌ها، خدمات‌رسانی به مردم ادامه داشت و گوشت مرغ به بازار تزریق شد اما به سبب دخالت برخی واسطه‌ها در بازار و انتقال بخشی از مرغ کشتار شده به استان همجوار به سبب تفاوت قیمت، سبب شد مشکلی در این رابطه شکل گیرد که پس از آن برطرف شد.

مردانی قیمت مصوب هرکیلوگرم گوشت مرغ را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: ذخایر موجود گوشت مرغ جوابگوی نیاز مردم استان در ماه رمضان است و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید