Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ::

بهره‌گیری از ظرفیت غنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت :باید از ظرفیت غنی کارشناسی اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه بیشتر بخش کشاورزی استفاده کرد و با تلاش بیشتر در جهت حفظ و پایداری اشتغال و پیگیری حمایت های شغلی قدم برداشت.

بهره‌گیری از ظرفیت غنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، حسین بهرامی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان در نشست بررسی روند صدور مجوزات بخش کشاورزی به توصیف جایگاه سازمان نظام مهندسی کشاورزی پرداخت و افزود:باید از ظرفیت غنی کارشناسی اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه بیشتر بخش کشاورزی استفاده کرد و با تلاش بیشتر در جهت حفظ و پایداری اشتغال و پیگیری حمایت های شغلی قدم برداشت.

 بهرامی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک بازوی توانمند،ظرفیت مناسبی برای تسهیل و تسریع امور در بخش کشاورزی دارد به بیان مشکلات پیش روی تولید و فضای کسب و کار پرداخت و انتظارات خود را از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان پرداخت.

حبیب الله عالی انوری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان نیز در حاشیه برگزاری این جلسه گفت:ماموریت و رسالت ما بر این است که دانش را از طریق صاحبان دانش در اختیار کشاورزان کشور قرار دهیم تا بهره وری افزایش پیدا کرده و از این طریق مهندسین و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی بهره‌مند شوند.

عالی انوری افزود: این نگاه و رویکرد ما در نظام مهندسی است و خود را مکلف میدانیم به این امر اقدام کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ادامه تاکید کرد: دوگانگی صدور پروانه باید برداشته شود و باید مرجع صدور پروانه یکپارچه سازی شود که این امر باعث کاهش هزینه ها خواهد شد.

وی یادآور شد: موضوع جدیدی که برای ما مطرح شده سهم دانش از تولید است. اگر صاحب دانش باعث افزایش بهره وری شود این حق را دارد که درصدی از سهم تولید را به خود اختصاص دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید