Iranian Agriculture News Agency

حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان فارسان

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان فارسان خبر داد

حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، تیم ارزیابی عملکرد بخش کشاورزی استان در سفر یک روزه به شهرستان فارسان ضمن برگزاری نشست صمیمی و تخصصی با همکاران شهرستان فارسان از پروژه های این شهرستان هم بازدید کردند.

مدیر بازرسی و  ارزیابی عملکرد سازمان در این نشست ضمن تبریک روز مهندس و تشکر و خداوقت به همکاران جهاد کشاورزی شهرستان فارسان گفت :اهداف  این سفر  بررسی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فارسان و جمع آوری و ارزیابی اطلاعات و انعکاس آن به مسئولین سازمان به منظور بهبود کیفیت عملکرد است.

مسعود قلی پور افزود :بازدید از پروژه ها و طرحهای تفویض شده به شهرستان و همچنین بررسی فرمهای ارزشیابی که قبلا به مدیریت ارجاع شده از اولویت های کاری این گروه ارزیاب خواهد بود.

در ادامه مهندس کوچکی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از گروه بازرسی و ارزیاب سازمان به این شهرستان تصریح کرد :در هر شهرستان نقاط قوت و استعداد و ظرفیتی است باید شناسایی شود که در نهایت باعث توسعه و رونق اقتصادی  آن شهرستان  در بخش کشاورزی خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید