Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد :

افزایش تعاملات جهاد کشاورزی و صدا و سیما در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری بر اهمیت نقش و جایگاه رسانه در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بخش کشاورزی و افزایش آگاهی و آموزش بهره برداران در این بخش تاکید کرد.

افزایش تعاملات جهاد کشاورزی و صدا و سیما در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، در این دیدار با اشاره به ظرفیت رسانه ملی در امر آموزش به جامعه مخاطب بخش کشاورزی اظهار داشت: صداوسیما در ارائه برنامه های جهادکشاورزی می توانددر امرآموزش های ترویجی برای کشاورزان نقش اساسی ایفا کند.

ابراهیمی افزود: بهره گیری از موضوعات نوین دربخش کشاورزی براساس اولویت می‌تواند زمینه برای تبلیغ و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم کند.

وی به ضروریت تغییر هرم سنی در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با استفاده از رسانه ملی و ظرفیت‌های فضای مجازی می‌توان هرم سنی بخش کشاورزی را تغییر دادو باعث ورود ایده‌های نو و تزریق نیروی جوان و خلاق به این بخش شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه هدف عمده ساخت و تولید برنامه‌های حوزه کشاورزی در شبکه‌های تلویزیونی باید انتقال دانش فنی به کشاورزان باشد اظهار داشت: با تغییر قالب ها و بهره گیری از روش های نوین در رسانه ملی تاثیر آن در بخش کشاورزی نمایان می‌شود.

ابراهیمی به تاثیر رسانه در توسعه و اشتغال زایی بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با هدفمند کردن برنامه‌ها، انتقال یافته‌های تحقیقاتی و تولید محتوای نوین در بخش  کشاورزی در قالب‌های مختلف مانند مستند، آموزشی و ... نه تنها دانش‌آموختگان رشته کشاورزی بلکه سایر جوانان را به سمت فعالیت در عرصه کشاورزی هدایت می‌شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید