Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های ده گانه

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های ده گانه خبر داد.

آغاز ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های ده گانه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مسعود قلی پور گفت : ارزیابی عملکرد شهرستان بر حسب طرح ها و پروژه های حوزه های آب و خاک، زراعت، باغبانی، ترویج و آموزش، امور دام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، امور مالی و امور اداری با بررسی مستندات، گزارشات و بازدید های میدانی ارزیابی خواهند شد.

وی گفت: تاکنون ارزیابی طرح ها و پروژه های شهرستان های لردگان ،کیار و خانمیرزا انجام پذیرفته و سایر شهرستان های استان نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده در دستور کار کارشناسان بازرسی قرار گرفته است.

قلی پور یادآور شد : به منظور رشد و استقرار الگوی تعالی در سازمان، ارزیابی طرح ها، پروژه ها و اقدامات صورت گرفته سالانه مدیریت های شهرستانی به صورت دوره ای انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : ارزیابی ها به صورت سالیانه در خصوص عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها انجام می شود و نتیجه جهت بهبود فعالیت ها به رئیس سازمان ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید