Iranian Agriculture News Agency

ابراهیمی عنوان کرد:

اجرای طرح یاوران تولید برای رفع چالش‌ها و بهبود عملکرد بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه یاوران تولید بخش کشاورزی با اشاره به اهداف طرح یاوران تولید اظهار داشت: طرح یاوران تولید با هدف بررسی چالش‌های پیش روی عرصه تولیدات کشاورزی، تسهیل روند انتقال دانش و ارتقا سطح آگاهی کشاورزان و شناسایی مشکلات و معضلات بخش کشاورزی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات اجرا شده است.

اجرای طرح یاوران تولید برای رفع چالش‌ها و بهبود عملکرد بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: طرح‌های پیشنهادی از سوی مدیران ادارت تابعه و ستادی در رسته گروه‌های تحقیقاتی همچون زراعت، باغبانی، شیلات، آفات، منابع طبیعی و ... تا پایان هفته جاری به مدیریت هماهنگی ترویج ارسال شود.

عطالله ابراهیمی گفت: پس از جمع بندی، طرح‌ها اولویت‌بندی و مراحل تحقیق و مطالعات جهت رفع موانع و مشکلات در شهرستان ها اجرا می‌شود.

ابراهیمی بر بکارگیری موثر این طرح در برطرف نمودن مشکلات و چالش‌های تولید در بخش کشاورزی تاکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان به ماهیت این طرح اشاره کرد و گفت: به واسطه همکاری بین بخش اجرایی و تحقیقاتی در حوزه کشاورزی مشکلات و معضلات پیش روی کشاورزان رفع خواهد شد.

دومین جلسه برنامه ریزی ستاد یاوران تولید استان چهارمحال و بختیاری در بیست و پنجمین روز از بهمن 1399 با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،رئیس مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ،مدیر کل تعاون روستایی ،معاونین ادارات دامپزشکی و منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیران ستادی در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید