Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی خبر داد :

نقشه کاداستر ۸۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تهیه شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از تهیه نقشه کاداستر ۸۳ هزار و ۶۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

نقشه کاداستر ۸۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تهیه شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان که با حضورمدیر کل مهندسی و حدنگاری (کاداستر) اراضی‌ کشاورزی از تهیه نقشه کاداستر ۸۳ هزار و ۶۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شهرام جزایری افزود :تاکنون نقشه ۴۴ هزار ۳۵۹ قطعه اراضی کشاورزی استان به همراه اطلاعات توصیفی بهره برداران مجموعه به مساحت ۸۳ هزار ۶۸۵ هکتار تهیه که در مرحله آمده سازی و پردازش جهت نظارت سازمان نقشه برداری کشور است.

جزایری اظهار داشت :پس از تایید دستگاه نظارت جهت صدور اسناد مفروزی به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ارسال می‌شود.

مدیر اموراراضی استان به آغاز طرح حدنگاری اراضی کشاورزی استان اشاره کرد و گفت :با رفع نواقص و هدفمند شدن فعالیت ها در سال ۹۵ با عقد قرارداد با شرکت مشاور عملیات کاداستر به صورت برداشت زمینی از سر گرفته شد و عملیات کاداستر در سطح ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دو شهرستان شهرکرد و فارسان آغاز شد.

جزایری تصریح کرد :در ادامه طرح کاداستر اراضی کشاورزی در سال ۹۷ با عقد قرارداد با سه شرکت مشاور دارای رتبه در سطحی معادل ۷۴ هزار هکتار در چهار شهرستان قرارداد به صورت عکسی منعقد گردید که در مجموع  ۱۱۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان معادل ۴۵ درصد زیر پوشش طرح کاداستر اراضی کشاورزی قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد :جهت تهیه نقشه ارتوفتو در سال ۹۸ قراردادی جهت انجام عملیات ارتوفتو در سطحی معادل ۸۲ هزار هکتار در استان منعقد گردید که تا اواسط سال آینده به اتمام می‌رسد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید