Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری

جشن میلاد حضرت صدیقه فاطمه زهرا سلام الله علیها «روز مادر و بزرگداشت مقام زن» و میلاد حضرت امام خمینی «ره» و جشن تکلیف و عبادت با حضور همکاران ستادی در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:با الگوگیری از راه نورانی حضرت فاطمه زهرا (س)، زنان و مادران ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از خانواده تا اجتماع با حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی، خوش درخشیدند و نشان دادند که مقام زن در اسلام، بسیار والا و ارزشمند است.

ابراهیمی با بیان اینکه بخش زیادی از بار سنگین توسعه در حوزه کشاورزی بر دوش بانوانی است که با تلاش و مجاهدت، در این راه مقدس خدمت می‌کنند گفت: جا دارد در این مکان میلاد سراسر برکت آن بانوی نورانی ، روز مادر و هفته گرامیداشت زن را به همه همکاران محترم به ویژه بانوان پرتلاش سازمان و زنان بهره بردار بخش کشاورزی استان که همواره در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده همگام با سایر فعالان بخش کشاورزی در جهت تعالی اهداف سازمان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی قدم برمی دارند، تبریک عرض می نمایم و آرزومندم حضور پر فروغ این بانوان توانمند و متعهد ، منشاء اقدامات مهم و موثری در جامعه و میهن عزیزمان گردد.

وی بیان کرد: امروز همچنین سالروز ولادت امام راحل می باشد و لازم است یاد ایشان را گرامی بداریم چون همه ما مدیون هدایتهای این امام بوده و هستیم شخصی که منشا انقلابی سراسر مایه امید و دلگرمی همه ازادیخواهان جهان است و باید به یاد این امام بزرگ و شهدای عزیز و تمام کسانی که برای ما امنیت آوردند در هر پست و مقامی که هستیم بیش از گذشته تلاش کنیم.

ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر با اشاره به اینکه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی یکی از نهادهای پرورش یافته در انقلاب اسلامی است افزود :این نهاد منشا خدمات ارزشمندی در انقلاب بوده است آثار و خدمات گسترده این نهاد هنوز در روستاها به جا مانده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان خاطر نشان کرد :جهاد کشاورزی نمونه بارز یک نهاد انقلابی است و نقش شما در خدمت رسانی به مردم نقش کلیدی است.

 در پایان این مراسم همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها جشن بهار عبادت و تکلیف جمعی از فرزندان همکار برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید